HTML

A VV4 marketinges szemmel

Hódos Hajnalka és Tölgyessy D. Péter írásainak lelkes olvasójaként egyre több gondolat fogalmazódott meg bennem az RTL Klub reality műsorával kapcsolatban, ezért úgy határoztam, kommentelés helyett egy blogban publikálom őket. Nem célom a már említett szerzők babérjaira törni, egy másik szempontot választottam: a tanulmányaim miatt marketinges szemmel vizsgálom a műsort és szereplőit...

Friss topikok

Archívum

Bejelentkezés

2011.01.20. 15:57 saturnalia

Az utóbbi időben egy kis szünet állt be a blog készítésében, a terveimet felborította egy utazás, egy betegség és némi egyetemi tennivaló, de mától újult erővel folytatom a posztolást. Valamikor a késői órákban várható egy új bejegyzés, innentől kezdve ismét visszatérek a minimum napi egy poszthoz!*

 

*: A folytatás tervét akadályozta egy újabb utazás (kellene már egy mobilnet:S), holnap jelentkezem az ígért poszttal (Alekosz elemzése marketing szempontból), illetve egy bejegyzésben összehasonlítom a két szembenálló csapatot (Négyes és Hatos), illetve arról is lesz szó, milyen hatással lehet Gombi sorsára, hogy egyik csapathoz sem tartozik igazán. (01.23.)

Saturnalia

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://villamarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr502600368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása